Sektorkolejowy » Wpłynęły oferty dotyczące drugiego etapu modernizacji LK 358 na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk

Wpłynęły oferty dotyczące drugiego etapu modernizacji LK 358 na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk

pzez Adrian

Informacje z otwarcia ofert

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udostępniły listę ofert, które wpłynęły do dnia 26.01.2022 roku do godziny 1000. Oferty dotyczą opracowania dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych w formule „Projektuj i Buduj” w zakresie ciągłej wymiany szyn w ramach projektu  pt. „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk – II etap”. Lista ofert prezentuje się następująco:

  1. ALUSTA S.A. – oferowana cena 36 359 127,98 PLN netto
  2. LWZ Sp. z o.o. – oferowana cena 33 807 723,40 PLN netto
  3. PORR S.A. – oferowana cena 29 000 000,00 PLN netto
  4. Infra SILESIA S.A – oferowana cena 25 640 164,13 PLN netto
  5. Polski Holding Budowlany i Gór Tor Sp. z o.o. – oferowana cena 59 897 248,50 PLN netto
  6. COLAS RAIL Polska Sp. z o.o. – oferowana cena 39 560 589,34 PLN netto
  7. NDI Energy Sp. z o.o. – oferowana cena 33 685 005,93 PLN netto
  8. TORPOL S.A. – oferowana cena 29 640 882,22 PLN netto
  9. „SBM” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA i „SBM” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – oferowana cena 27 704 110,90 PLN netto
  10. PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO „TRANSKOL” Spółka z o.o. – oferowana cena 27 706 330,25 PLN netto
  11. Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. – oferowana cena 29 380 092,80 PLN netto
  12. INTOP WARSZAWA Sp. z o.o. – oferowana cena 61 902 663,54 PLN netto
  13. Przedsiębiorstwo EL-IN Sp. z o.o. i Future Adventure Construction Sp. z o.o. – oferowana cena 33 292 184,82 PLN netto

Ofertę o najwyższej wartości przedstawiło przedsiębiorstwo INTOP WARSZAWA Sp. z o.o.61 902 663,54 PLN netto, natomiast najtańszą ofertę nadesłało przedsiębiorstwo Infra SILESIA S.A25 640 164,13 PLN netto.

Problemy z realizacją prac na linii kolejowej nr 358  (Zbąszynek – Gubin)

Należy przypomnieć, iż modernizacja linii kolejowej nr 358 budziła wiele kontrowersji. Działania przedsiębiorstwa Eco-Baza przy realizacji projektu pt. „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek-Gubin na odcinku Zbąszynek-Czerwieńsk – II etap” zostały przerwane. Prace modernizacyjne na linii kolejowej nr 358 (Zbąszynek – Gubin) zostały wznowione w czerwcu 2021 roku przez skierniewicką spółkę FACRAIL.

O pracach modernizacyjnych na linii kolejowej nr 358 (odcinek Zbąszynek-Czerwieńsk) pisaliśmy już TUTAJ i TUTAJ.

Autor: Damian Malesza
Fot. Jan Bury

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz