Sektorkolejowy » Wyniki ofert dotyczących drugiego etapu modernizacji linii kolejowej nr 358 na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk zostały zaakceptowane

Wyniki ofert dotyczących drugiego etapu modernizacji linii kolejowej nr 358 na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk zostały zaakceptowane

pzez Adrian

Modernizacja linii kolejowej nr 358  (Zbąszynek – Gubin)

Rewitalizacja linii kolejowej nr 358 budziła wiele kontrowersji, gdyż prace budowlane, które realizował pierwotny wykonawca inwestycji (Eco-Baza) w ramach projektu pt. „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek-Gubin na odcinku Zbąszynek-Czerwieńsk – II etap” zostały przerwane. Wznowieniem prac na tej linii w czerwcu 2021 roku zajęła się skierniewicka spółka FACRAIL.

Otwarcie ofert dotyczących drugiego etapu modernizacji LK 358 na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk

W styczniu 2022 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udostępniły listę dostarczonych ofert, które obejmowały opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót budowlanych w formule „Projektuj i Buduj” w zakresie ciągłej wymiany szyn w ramach projektu  pt. „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk – II etap”. Spośród zebranych ofert najdroższa okazała się nadesłana przez przedsiębiorstwo INTOP WARSZAWA Sp. z o.o. (61 902 663,54 PLN netto). Ofertę o najniższej wartości przesłało przedsiębiorstwo Infra SILESIA S.A. (25 640 164,13 PLN netto). Pełna lista ofert znajduje się TUTAJ.

Akceptacja wyników aukcji nr 1632

Ranking zaakceptowanych ofert związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz realizacją robót budowlanych w formule „Projektuj i Buduj” w zakresie ciągłej wymiany szyn w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk – II etap” prezentuje się następująco:

  1. Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. – wynik punktowy: 100.0
  2. Przedsiębiorstwo EL-IN Sp. z o.o. i Future Adventure Construction Sp. z o.o. – wynik punktowy: 99.759
  3. PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO „TRANSKOL” Spółka z o.o. – wynik punktowy: 98.998
  4. PORR S.A. wynik punktowy: 91.746
  5. TORPOL S.A. – wynik punktowy: 89.536
  6. LWZ Sp. z o.o. – wynik punktowy: 88.946
  7. ALUSTA S.A. – wynik punktowy: 87.822
  8. NDI Energy Spółka z o.o. – wynik punktowy: 87.450
  9. „SBM” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA – wynik punktowy: 86.349
  10. Infra Silesia S.A. – wynik punktowy: 86.238
  11. COLAS RAIL Polska Sp. z o.o. – wynik punktowy: 71.140
  12. INTOP WARSZAWA Sp. z o.o. – wynik punktowy: 71.079
  13. Polski Holding Budowlany Infrastruktura Sp. z o.o. – wynik punktowy: 34.867

Oferta, która została oceniona najlepiej, została nadesłana przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. (100 punktów). Najniższy wynik punktowy uzyskała oferta przesłana przez Polski Holding Budowlany Infrastruktura Sp. z o.o. z wynikiem punktowym: 34.867.

O modernizacji linii kolejowej nr 358  (Zbąszynek – Gubin) pisaliśmy również TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.

Autor: Damian Malesza

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz