Sektorkolejowy » Departament Transportu Stanów Zjednoczonych wzywa przemysł kolejowy do podjęcia natychmiastowych działań po wykolejeniu w Ohio

Departament Transportu Stanów Zjednoczonych wzywa przemysł kolejowy do podjęcia natychmiastowych działań po wykolejeniu w Ohio

pzez Adrian

Wezwania do natychmiastowego działania obejmują: Przemysł kolei towarowych powinien przyspieszyć wdrażanie bezpieczniejszych cystern i zapewnić pracownikom płatne zwolnienia lekarskie, a Kongres może podnieść istniejące pułapy kar za przepisy dotyczące bezpieczeństwa kolei.

Sekretarz Transportu USA Pete Buttigieg wezwał do podjęcia trzystopniowych działań mających na celu pociągnięcie branży kolejowej do odpowiedzialności i poprawę bezpieczeństwa. Obejmuje to nakreślenie natychmiastowych kroków, które muszą podjąć koleje klasy I w celu poprawy bezpieczeństwa kolei w społecznościach w całej Ameryce i poprawy warunków pracy pracowników kolei. Jest to następstwem listu sekretarza Buttigiega do prezesa Norfolk Southern, w którym sekretarz wezwał do zaprzestania „energicznego oporu” przemysłu kolejowego wobec zwiększonych środków bezpieczeństwa, co obejmowało spory sądowe i lobbowanie w Kongresie.

„Zysk i celowość nigdy nie mogą przeważyć nad bezpieczeństwem Amerykanów” – powiedział sekretarz transportu USA Pete Buttigieg. „My w USDOT robimy wszystko, co w naszej mocy, aby poprawić bezpieczeństwo kolei i nalegamy, aby przemysł kolejowy zrobił to samo – jednocześnie nakłaniając Kongres do współpracy z nami w celu podniesienia poprzeczki”.

Reformy wzywają koleje do podjęcia kilku działań, w tym do zażądania od właścicieli cystern przyspieszenia wprowadzania bezpieczniejszych (DOT 117) cystern i zapewnienia pracownikom kolei płatnych zwolnień lekarskich; wezwania Kongresu do zwiększenia maksymalnych kar, jakie USDOT może nakładać na koleje za naruszenia bezpieczeństwa z obecnej maksymalnej kary 225 455 USD; oraz stwierdzenia, że USDOT przyspieszy wprowadzenie zasady dotyczącej liczebności załogi pociągu i zainicjuje program inspekcji bezpieczeństwa na trasach, którymi przewożone są duże ilości materiałów niebezpiecznych.

Źródło: railmarket.com
Autor: Karel Novak

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz