Paymove dostępne jest już na 6 parkingach PKP Mobility przy wybranych największych dworcach kolejowych w Polsce, a do końca roku będzie ich jeszcze więcej.
Skorzystanie z Paymove jest innowacyjne, szybkie i banalnie proste, gdyż nie musimy instalować żadnej aplikacji! Wystarczy zeskanować kod QR parkingu aparatem w smartfonie, który przekieruje nas na docelową, bezpieczną stronę. Następnie wybrać czas parkowania, podać numer rejestracyjny samochodu, wpisać adres e-mail i opłacić postój za pomocą Blika, Google Pay czy ApplePay. Poza oszczędnością czasu atutem nowej metody płatności jest to, że na żadnym jej etapie nie jest potrzebna rejestracja czy podanie danych osobowych. Nie musimy również „podpinać” do konta naszej karty płatniczej. Z pomocą Paymove za parkowanie zapłacimy już na 6 parkingach PKP Mobility przy dworcach Warszawa Centralna, Bydgoszcz Główna, Gdańsk Główny, Tarnów, Kołobrzeg oraz na parkingu naziemnym przy Wrocławiu Głównym.
Pierwsze miesiące funkcjonowania nowego systemu płatności na parkingach PKP Mobility pokazały, że szybko znalazł on swoich zwolenników. Tego rodzaju nowoczesne rozwiązania sprawiają, że korzystanie z parkingów, które znajdują się przy dworcach kolejowych jest jeszcze prostsze, dzięki czemu łatwiej łączyć podróż pociągiem z dojazdem samochodem do dworca. Parkingi PKP Mobility zlokalizowane są w centrach średnich i dużych miast, dlatego chętnie korzystają z nich nie tylko pasażerowie kolei.
Za postój na parkingach PKP Mobility zapłacimy również gotówką lub kartą w nowoczesnych i zasilanych „zieloną energią” parkomatach, a także z pomocą popularnych aplikacji mobilnych, takich jak np. SkyCash czy AnyPark. Do końca roku Paymove planuje się uruchomić na wszystkich parkingach PKP Mobility, które łącznie obejmują 1200 miejsc parkingowych. Parkingi pod tę marką charakteryzują jasne zasady parkowania i jednolity, wypracowany przez PKP S.A. standard, który został opracowany z myślą o komforcie pasażerów korzystających z dworców.
Źródło: PKP S.A.