Sektorkolejowy » „CPK. Ruszaj z nami!” – start kampanii Centralnego Portu Komunikacyjnego

„CPK. Ruszaj z nami!” – start kampanii Centralnego Portu Komunikacyjnego

pzez Damian

Centralny Port Komunikacyjny rusza z informacyjną kampanią 360, która będzie prowadzona nie tylko w TV, radiu i mediach społecznościowych, ale także w kinach, pociągach czy na Lotnisku Chopina. Jej głównym celem jest zbudowanie świadomości o znaczeniu CPK i korzyściach, jakie przyniesie Polakom. W centrum kampanii znajdą się informacje o 2000 km nowoczesnych linii kolejowych i lotnisku, których budowa startuje już w tym roku! Co ważne, część z tych inwestycji (np. Koleje Dużych Prędkości Warszawa-Łódź) dofinansowuje UE.

Centralny Port Komunikacyjny przeszedł z fazy planowania do projektowania i budowy. Na terenie przyszłego lotniska trwają już przygotowawcze prace budowlane (w tym rozbiórki i odwierty geologiczne), a niebawem planowane jest wbicie pierwszej łopaty na priorytetowym odcinku Kolei Dużych Prędkości (Warszawa-Łódź). W związku z tym spółka przygotowała szereg działań informacyjnych. 

– Główne hasło „CPK. Ruszaj z nami!” podkreśla, że nie stoimy w miejscu. Konsekwentnie rozwijamy projekt, a nasze działania nabierają coraz większego tempa – mówi Ewelina Sobczyk, dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu. – W kampanii chcemy przedstawić realne korzyści, jakie budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego przyniesie Polakom. Pokażemy też, że stoją za nim ludzie z pasją i ogromną wiedzą, eksperci w swoich dziedzinach – dodaje

Podstawą kampanii są media szeroko zasięgowe – telewizja i radio, jako te, które mają największy wpływ na świadomość. Ideą CPK było stworzenie zintegrowanych działań 360 stopni, dlatego oprócz mediów tradycyjnych, CPK będzie obecne także na nośnikach OOH i w obszarze digital. Spoty będą wyświetlane w przestrzeni online i blokach reklamowych emitowanych przed seansami w kinach. W sierpniu w terminalu warszawskiego Lotniska Chopina stanęła makieta prezentująca koncepcję architektoniczną CPK, a przy wakacyjnych trasach szybkiego ruchu podróżni zobaczą specjalne bilbordy. Informacje o inwestycjach kolejowych pojawią się na dworcach i w pociągach.

Jednocześnie z początkiem lipca spółka uruchomiła swoje kanały na Instagramie i TikToku. W sumie opublikowane tam treści mają już kilka milionów wyświetleń.

Budowa aż 2000 km linii Kolei Dużych Prędkości to skrócenie czasów przejazdu między miastami i inwestycja w najbardziej ekologiczny środek transportu zbiorowego wspierany przez Unię Europejską. Lotnisko stanie się z kolei oknem na świat dla całej Europy Środkowo-Wschodniej, stworzy setki tysięcy miejsc pracy i przyniesie Polsce zyski z cargo. O tym wszystkim opinia publiczna usłyszy za pośrednictwem mediów regionalnych i ogólnopolskich. 

Koncept kreatywny, zakup mediów, produkcja spotów (w tym telewizyjnego) oraz media plan zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki CPK.

Źródło: CPK

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz