Przebudowa torowiska tramwajowego z Łodzi do Konstantynowa Łódzkiego to bardzo ważny projekt dla rozwoju komunikacji miejskiej. Obejmuje nie tylko modernizację torów i przystanków, ale również budowę nowych mostów. Sprawdzamy, jak przebiegają na nich prace.
Most Lontowa
Za drogowcami zabetonowanie konstrukcji mostu oraz umocnienie koryta rzeki, położono także płyty przejściowe oraz izolację. Ponadto wykonano dwie warstwy izolacji nawierzchni na moście. Drogowcom pozostało uszczelnienie krawężników, położenie trzeciej warstwy izolacji nawierzchni oraz montaż balustrady.
Most Krańcowa
Na moście zamontowano już bariery ochronne oraz wykonano podbudowę betonową pod szyny. Trzeba jeszcze wzmocnić skarpy nasypu, zbudować schody rewizyjne, uszczelnić krawężniki i ułożyć trzecią warstwę izolacji nawierzchni na kapach chodnikowych, a także zamontować balustrady.
Most Krakowska
Betonowa podbudowa pod szyny już jest, teraz czas na umocnienie koryta rzeki, budowę schodów rewizyjnych i umocnienie skarp nasypu. Trzeba też uszczelnić krawężniki, zaizolować chodniki oraz zamontować barierki ochronne na moście i balustrady.




Źródło: lodz.pl
Zobacz również: