Dominująca spółka z Grupy PKP będąca jednym z największych w Polsce zarządców nieruchomości będzie wspierać finansowo łódzki klub piłkarski. Porozumienie ma zapewnić rozwój młodych talentów. Wcześniej Widzew Łódź był związany kontraktem sponsorskim z PKP Cargo, jednak w obliczu kryzysu narodowy operator przewozów towarowych wycofał się z tej umowy.
W ramach zawartej umowy sponsoringowej logo PKP SA pojawi się na strojach młodych zawodników pod numerami, a także będzie eksponowane w przestrzeni cyfrowej – na oficjalnej stronie internetowej łódzkiego klubu oraz w jego mediach społecznościowych. Współpraca ma jednak znacznie szerszy wymiar – spółka kolejowa otrzyma możliwość współorganizacji projektów oraz dołączy do grona członków Widzewskiego Klubu Biznesu.
Współpraca nawiązana z Akademią Widzewa wpisuje się w szerszą strategię społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, łącząc promocję marki ze wsparciem rozwoju młodzieży, lecz wartość zobowiązania jest liczona w milionach zł. Czy kolejowa spółka Skarbu Państwa powinna wydawać pokaźne kwoty na sponsoring klubu piłkarskiego?
Autor: Damian Malesza
Sprawdź także:
- Kolejny kwartał w PKP Cargo ze stratą. Spółka tnie koszty i wycofuje się z umów sponsorskich
- PKP Cargo balansujące na granicy rentowności, przekaże miliony na klub piłkarski