Od momentu inauguracji współpracy w listopadzie 2022 roku, KOLEO i PKP Intercity sprzedało wspólnie ponad 4 miliony biletów. Ten rekordowy wynik potwierdza, że to partnerstwo ma ogromny potencjał i spełnia oczekiwania pasażerów. Dostarcza wygodne i atrakcyjne rozwiązania w podróżach kolejowych.
KOLEO to lider w sprzedaży biletów kolejowych w Polsce. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, wspólnie z partnerami – przewoźnikami buduje dla milionów pasażerów kolei najlepsze doświadczenia podróżowania.
Nasze wspólne wysiłki są ukierunkowane na dalszy rozwój oferty i udoskonalenia w zakresie sprzedaży biletów PKP Intercity w KOLEO. Od pierwszych dni naszej współpracy, odbiór możliwości zakupu biletów PKP Intercity w KOLEO przez naszych klientów był entuzjastyczny – jest jednak cały czas przestrzeń do tego by dzięki nowym usługom i projektom było to jeszcze lepsze – mówi Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO.
Jednym z kluczowych projektów, nad którym obecnie pracują spółki jest wprowadzenie graficznej rezerwacji miejsc. Obecnie trwają intensywne prace.
W naszą strategię wpisany jest rozwój i podnoszenie dostępności usług. Chcemy, żeby zakup biletów kolejowych był łatwy i prosty dla każdego pasażera bez względu na wiek i miejsce zamieszkania. Stawiamy na rozwój kanałów sprzedaży w trybie agencyjnym w ramach ujednoliconych warunków handlowych. Rozszerzamy sieć partnerów i współpracę z podmiotami, które już z nami działają. Dlatego bardzo się cieszę z pogłębiania współpracy z Koleo. Wprowadzenie graficznej rezerwacji miejsc to kolejny przykład udanego partnerstwa – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.
Równolegle trwają prace nad możliwością zakupu biletu na kuszetki i wagony sypialne. Na środowisku testowym mamy już gotową ścieżkę sprzedażową.
Dziękujemy wszystkim naszym pasażerom za zaufanie, które nam okazują oraz za to, że wybierają naszą ofertę. Razem z determinacją dążymy do tego, by kolejne podróże były dla Państwa najlepszym doświadczeniem.
Źródło: PKP Intercity