POLREGIO z dużym wyprzedzeniem podpisuje umowę o wartości blisko 10 mln zł netto z firmą Public Transport Service na przegląd P4 dwóch pojazdów w woj. lubuskim
- Podczas trzeciego dnia targów TRAKO POLREGIO podpisało umowę utrzymania dwóch pojazdów SA139 na poziomie P4
- Przewoźnik z dużym wyprzedzeniem zabezpiecza dostępność własnego taboru w woj. lubuskim – pojazdy zostaną odstawione na przegląd P4 dopiero w grudniu br.
W trakcie trzeciego dnia targów TRAKO 2023 dyrektor lubuskiego zakładu POLREGIO Krzysztof Pawlak podpisał umowę z przedstawicielami zarządu firmy Public Transport Service – Robertem Karwaszem i Jackiem Tomasikiem – na wykonanie czynności z zakresu czwartego poziomu utrzymania dwóch pojazdów SA139.
Wartość umowy wynosi blisko 10 mln zł netto. W ramach przeglądu zostanie dokonana również modernizacja pojazdów, która uprości i usprawni ich dalszy serwis oraz utrzymanie.
Każda z jednostek zgodnie z podpisaną dzisiaj umową ma wrócić do eksploatacji w terminie 75 dni roboczych od dnia przekazania do naprawy. Pojazdy po przeglądach zasilą flotę taborową Lubuskiego Zakładu POLREGIO w I kw. 2024 r.
– Podpisana dzisiaj umowa zabezpiecza potrzeby taborowe POLREGIO w woj. lubuskim i zapewnia ciągłość realizacji przewozów w województwie zgodnie z umową zawartą z organizatorem transportu, czyli Urzędem Marszałkowskim. Usprawniamy w ten sposób proces realizacji przewozów w regionie z korzyścią dla pasażerów – mówi Krzysztof Pawlak, dyrektor lubuskiego zakładu POLREGIO.
– Cieszymy się z podpisanej dzisiaj umowy z POLREGIO, która z dużym wyprzedzeniem zabezpiecza interesy zarówno naszej firmy, jak i przewoźnika. Zawarta na TRAKO umowa pozwoli efektywnie przeprowadzić przegląd i jak najszybciej oddać pojazdy POLREGIO do dalszej eksploatacji – mówi Robert Karwasz, Prezes Zarządu Public Transport Services
Źródło: Informacja prasowa