Sektorkolejowy » Polregio: wystartowała nowa kampania wakacyjna „Klik i w drogę!”

Polregio: wystartowała nowa kampania wakacyjna „Klik i w drogę!”

pzez Damian

Największy narodowy przewoźnik rusza z nową kampanią promującą wakacyjne podróże koleją. Polregio zwraca uwagę na wyjątkowo atrakcyjne cenowo oferty oraz zachęca do korzystania z nowoczesnych kanałów sprzedaży biletów takich jak aplikacja mobilna czy też videomaty.

Wraz z nadejściem okresu wakacyjnego zmienia się dynamika regionalnych podróży koleją. Podróżni zdecydowanie częściej wyruszają poza okolice miejsca zamieszkania – odkrywając nowe kierunki. Każdego dnia w trasy wyrusza ok. 1700 pociągów Polregio. Zabierają one pasażerów do ok. 1900 stacji zlokalizowanych w przeróżnych miejscowościach w Polsce. Wakacje stanowią doskonałą okazję, by przetestować zdalne kanały sprzedaży, które umożliwiają szybki i prosty zakup biletów.

„Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem, ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedaży Polregio oraz videomatów Polregio. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach – na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się pociąg Polregio, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu” – podkreśla Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. Dyrektor Biura Marketingu i Promocji Polregio.

Hasłem przewodnim nowej kampanii narodowego przewodnika jest „Klik i w drogę!”. W spocie reklamowym uwzględniono nowość w ofercie Polregio tj. tygodniowy bilet wakacyjny, który jest dedykowany podróżnym mającym zamiar korzystać ze spontanicznych przejazdów koleją w okresie wakacyjnym. Kampania promuje także cieszące się dużym zainteresowaniem oferty całoroczne tj.  „Ty i raz, dwa, trzy” oraz weekendowe bilety turystyczne.

W letniej ofercie Polregio znalazł się sieciowy bilet tygodniowy wakacyjny – jest skierowany dla podróżnych ceniących elastyczne formy odbywania przejazdów. Jego posiadacze mogą wielokrotnie korzystać z przewozów narodowego przewoźnika na przeważającym obszarze kraju (przez okres 7 dni).

Za koncept kreatywny oraz kreację kampanii odpowiada agencja Hackett Hamilton, która nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej oraz spotów.

„Naszym celem było pokazanie, że Polregio to dynamicznie rozwijający się przewoźnik, który ze zrozumieniem reaguje na zmieniające się potrzeby, oczekiwania i styl życia konsumentów dostarczając wygodne i przystępne cenowo sposoby na atrakcyjne wakacyjne przejazdy. Filmy reklamowe cechuje dynamiczny montaż epizodów z pociągów Polregio z różnych części Polski, które budują rytmiczną narrację zachęcającą do odkrywania tego sposobu podróży na nowo, a także i do odkrywania piękna naszego kraju” – informuje Michał Capiński, Senior Creative Copywriter, twórca koncepcji kreatywnej.

„W trakcie 7 intensywnych dni zdjęciowych nagraliśmy przeszło sto dziesięć ujęć do filmów, objechaliśmy Polskę w poszukiwaniu urokliwych miejsc, do których dociera Polregio, a teraz trzymamy kciuki za największą kampanię największego kolejowego przewoźnika regionalnego w Polsce. Wystarczy klik i wszyscy ruszamy w drogę!” – dodaje Wojciech Nowak, Zarządzający w agencji Hackett Hamilton.

Spoty reklamowe można znaleźć w serwisie Youtube:

„Klik i w drogę!”

„Bilet tygodniowy wakacyjny”

„Myślisz o pociągu…?

„Wszędzie bez kolejki”

Więcej informacji o Polregio można znaleźć m.in.:

Autor: Damian Malesza

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz