Sektorkolejowy » Otwarcie ofert w ramach przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 317 relacji Gryfów Śląski – Mirsk

Otwarcie ofert w ramach przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 317 relacji Gryfów Śląski – Mirsk

pzez Adrian

Informacje z otwarcia ofert

W ramach przetargu na projekt i wykonanie rewitalizacji LK 317 pomiędzy Gryfowem Śląskim a Mirskiem, który został ogłoszony przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei wpłynęło 14 następujących ofert:

  1. ZUE S.A. – oferowana cena 17 621 616,08 zł netto
  2. TORHAMMER Sp. z o.o. Sp.k. – oferowana cena 17 660 182,29 zł netto
  3. INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k. – oferowana cena 18 979 187,00 zł netto
  4. DOLKOM Sp. z o.o. – oferowana cena 19 300 161,13 zł netto
  5. ETF Polska Sp. z o.o. – oferowana cena 20 040 459,94 zł netto
  6. TORKOL Sp. z o.o. – oferowana cena 20 847 777,47 zł netto
  7. BUDIMEX S.A. – oferowana cena 21 141 777,93 zł netto
  8. ALUSTA S.A. + COMPREMUM S.A. – oferowana cena 22 613 926,68 zł netto
  9. Track Tec Construction Sp. z o.o. – oferowana cena 23 739 747,99 zł netto
  10. TRACK CONSTRUCTION S.A. – oferowana cena 23 924 905,61 zł netto
  11. SBM – oferowana cena 23 999 524,47 zł netto
  12. PORR S.A. – oferowana cena 26 750 000,00 zł netto
  13. Colas Rail Polska Sp. z o.o. – oferowana cena 29 375 927,46 zł netto
  14. PBS „TRANSKOL” Sp. z o.o. – oferowana cena 33 358 226,50 zł netto

Okazuje się, że wszystkie złożone oferty przekraczają zadeklarowany budżet zamawiającego, który wynosi 15 146 572,88 zł netto. Najdroższą ofertę przedstawiło przedsiębiorstwo PBS „TRANSKOL” Sp. z o.o. – 33 358 226,50 zł netto, natomiast oferta o najniższej wartości została zaoferowana przez ZUE S.A. – 17 621 616,08 zł netto (oferta przekracza budżet zamawiającego o niemal 2 500 000 zł netto).

Wykonawca zadań w ramach tego przetargu ma 9 miesięcy na ich realizację od momentu podpisania umowy.

Rewitalizacja linii kolejowej nr 317

Pociągi pasażerskie nie obsługują trasy Gryfów Śląski – Mirsk (linia nr 317) od 1995 roku. Po rewitalizacji 8-kilometrowego odcinka pociągi mają kursować tamtędy z prędkością sięgającą 80 km/h. Inwestycja ma umożliwić przywrócenie połączenia kolejowego do Świeradowa-Zdroju (linia nr 336).

O ogłoszeniu przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 317 relacji Gryfów Śląski – Mirsk pisaliśmy TUTAJ.

Autor: Damian Malesza
Fot. Jan Bury

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz