Sektorkolejowy » Klienci zadowoleni z usług realizowanych przez DB Cargo Polska

Klienci zadowoleni z usług realizowanych przez DB Cargo Polska

pzez Damian

Niezależny instytut badania opinii IPSOS GmbH sprawdził poziom satysfakcji z usług realizowanych przez firmę DB Cargo Polska. Ankietowani ocenili poziom zadowolenia oraz chęć dalszej współpracy w pięciostopniowej skali. W tegorocznej edycji badania frekwencja wyniosła ponad 70%.

Klienci DB Cargo Polska chcą kontynuować współpracę

IPSOS przeprowadził kolejne badania wśród klientów DB Cargo Polska na sześciu rynkach, na których działa grupa DB Cargo, w tym w Polsce. Spółka od 10 lat poddaje ocenie klientów realizowane na ich zlecenie usługi towarowego transportu kolejowego. Od dłuższego czasu poziom satysfakcji klientów utrzymuje się na stałym wysokim poziomie, powyżej 4 punktów (w pięciostopniowej skali). W tegorocznej edycji badania klienci DB Cargo Polska ocenili satysfakcję z realizowanych przez nią usług na 4,5 punktu. Ponadto wyrazili chęć kontynuowania współpracy na 4,7 punktu.

W czasach silnych zawirowań rynkowych, wywołanych wpierw pandemią a obecnie wojną na Ukrainie, nasi klienci mierzą się codziennie z koniecznością zapewnienia nieprzerwanych łańcuchów dostaw. Cieszę się, że możemy w tym trudnym czasie pomóc naszym kontrahentom, będąc wiarygodnym, stabilnym i otwartym na ich potrzeby partnerem” – podkreśla Paweł Pucek, członek zarządu ds. sprzedaży DB Cargo Polska.

„Chciałbym podziękować klientom za dotychczasową współpracę i tak dobrą opinię. Motywuje nas ona do jeszcze cięższej pracy, tak by każdego dnia mogli na nas liczyć. Dziękuję także moim kolegom i koleżankom ze sprzedaży i produkcji. Bez ich zaangażowania, nie udałoby się osiągnąć tak dobrej opinii” – dodaje.

Badanie jest realizowane przez niezależny instytut badania opinii IPSOS GmbH. Co roku oceniany jest cały proces transportowy, od doradztwa sprzedażowego, przez zarządzanie kontraktami, złożenie zamówienia, zapewnienie wagonów, realizację transportu, przepływ informacji, fakturowanie, kończąc na obsłudze reklamacji. Okazuje się, że wszystkie te etapy przez ostatnie 10 lat notowały wyniki powyżej 4 punktów. Badanie obejmuje również aspekty takie jak: chęć dalszej współpracy, rekomendacja dostawcy usług oraz wizerunek firmy, które od początku są oceniane powyżej 4 punktów.

Autor: Damian Malesza
Fot. materiały własne

Może Ci się spodobać

Zostaw komentarz